niedziela, 11 października 2015

Ogłoszenia parafialne ;)



Tyle się w ostatnim czasie w moim życiu dzieje, że nawet nie zauważyłam jak minął rok od czasu kiedy rozpoczęłam moją przygodę z blogowaniem. Przyznaje, że bycie mamą dwójki szkrabów wydawało mi się łatwiejsze do ogarnięcia :) Nie żebym narzekała, ale aby znaleźć czas na moją pasję przy tych dwóch Skarbach wymaga ode mnie nie lada zachodu :) Zazwyczaj odbywa się to nocą, dlatego jest jak jest i często chodzę na rzęsach w ciągu dnia. Nie mówiąc już o tym, że żeby wykrzesać czas na zrobienie zdjęć, napisanie kilku słów doba powinna się wydłużyć o co najmniej drugie tyle.

No ale z racji tego, że jedno dziecię ma sjestę a drugie ogląda bajkę, znalazł się czas na chwilkę dla mnie i mogę zrobić tutaj małe przemeblowanie. Mianowicie, bardzo często pytacie mnie o Przytulasie w wiadomościach prywatnych. Często też mam kłopot w rozeznaniu się o którą konkretnie pytacie. No bo na przykład pytacie o króliczka, a tutaj króliczków już powoli będzie jak mrówków :) Żeby ułatwić nam wszystkim życie, postanowiłam troszeczkę to uporządkować i nadałam każdemu przytulasiowi imię. Teraz  powinno być łatwiej :) A przytulasie też pewnie zadowolone, że nie są już anonimowe :)

Miłej niedzieli dla wszystkich :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz