środa, 15 kwietnia 2015

Powrót w dwupaku ;) - Marianna i Tosia

Witam serdecznie po baaaaarrrrddddzooo długiej przerwie. To już ponad 4 miesiące minęło od ostatniego wpisu na blogu. Dla mnie ten czas zleciał bardzo szybko. Myślę, że jestem winna wyjaśnienia tak długiej nieobecności. Otóż Moi Kochani już w te wakacje nasza rodzinka powiększy się o kolejnego przystojniaka :) co za tym idzie mam teraz pełne ręce roboty, ponieważ oprócz prezentów dla wszystkich znanych mi dzieciaczków, przygotowuję powoli cudeńka dla naszego Małego Mężczyzny :) Myślę, że teraz już będę częściej tutaj zaglądać.

Na pierwszy rzut po długiej przerwie postanowiłam zaprezentować Wam "parkę", którą przygotowałam jakiś czas temu dla pewnych siostrzyczek :)







Dziękuję za odwiedziny i do następnego (mam nadzieje szybkiego) zobaczenia :)

Inspirowane projektem Lilleliis.com

13 komentarzy:

  1. Gratulacje :) miło , że wróciłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, ja też się ciesze, że w końcu się zmobilizowałam :)

      Usuń
  2. gratuluję - wakacje już blisko :) a parka ze zdjęć cudownie cudowna i kolory i wykonanie i w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serca gratuluję :-)
    Wspaniałe maskotki - cudowna para :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluję!!! Fajnie że wróciłaś bo brakowało mi tych cudności :) pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) postaram się nadrobić zaległości :)

      Usuń
  5. gratulacje:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!!Jesteś mistrzynią w tej dziedzinie:)

    OdpowiedzUsuń